primul capitol

[Lui Mars nu-i venea sa creada. Prietenii lui dadeau vina pe el pentru geamul spart si el nici macar nu a aruncat piatra.]

Nu stia ce sa spuna... de ce i se intimpla lui una ca asta ? cu ce a gresit ? asta inseamna sa ai prieteni? Si atunci a facut ceva ce nu facuse niciodata, a mintit :
-Aaa, imi pare rau. Am gresit. Am crezut ca e un joc amuzant, dar mai mult am facut rau. Va rog sa ma iertati... am niste banuti pusi deoparte, va voi plati geamul spart...
Tzic a pleostit urechile, Anuk a inceput sa topaie agitata, si l-a intrerupt pe Mars:
- Dle Urs Cafeniu, toti am fost vinovati. Vom plati cu totii.
In timp ce Ursul Cafeniu se indeparta mormaind, Anuk s-a intors catre Mars:
- Asta a fost prima proba a prieteniei, trebuia sa vedem daca esti de incredere. E urit sa minti, nici eu nu ar fi trebuit sa-l mint pe Urs, si nici tu, dar ma bucur ca ai facut-o. Asta inseamna ca poti fi un prieten adevarat.
- Imi pare rau ca te-am pus intr-o situatie asa de neplacuta, dar trebuia sa stim inca de la inceput daca tii cu noi. Nici mie nu-mi place sa mint, si sper sa nu mai fie cazul de acum inainte, a spus si Tzic.
- Sa stiti ca nu mi-a fost usor sa fac asta, le-a raspuns Mars.

Intre timp s-a facut dupa-amiaza si cei trei prieteni s-au dus catre casele lor pentru masa si somnul de prinz, nu inainte insa de a stabili un loc de intilnire pentru a doua zi. In timp ce mergea spre casa, Mars se gindea: 
>>>