lamuriri de ultima ora

probabil ca nu am precizat foarte clar ca provocarea este sa preluam povestea unul de la altul si s-o continuam, asa ca observ ca avem doua povesti care se deruleaza in paralel, ceea ce nu e rau deloc... insa pe care s-o continuam ? pe cea ale caror personaje principale sint cele 3 animale (magarusul, pisicuta, catelusul - despre care nu am mai avut timp sa scriu astazi) care vor descoperi lumea (si poate la un moment dat si oamenii), sau cei 3 copii ? aveti si alte sugestii ? ar fi bine sa avem 4 inceputuri de poveste (inca 2 si din partea celorlalti 2 co-autori) si apoi sa alegem pe care sa ne concentram acum ? ce spuneti ?

7 comentarii:

Ruxel spunea...

Nu este o alta poveste,vroiam sa unesc cumva cei trei copii cu animalele din celalalt orasel.
Daca nu este ok, stergem partea asta si ma gandesc atunci strict numai la oraselul cu animale.
Te rog sa-mi spui si mie ce font si ce culoare folosesti, ca nu le dau deloc de capat.

sultana spunea...

da, este aceeasi poveste, insa urmareste un plan paralel, la care nu trebuie renuntat...insa mi se pare prea devreme sa disipam energia (care in momentul asta nu e prea sustinuta de "forte")pe doua planuri.. dar sa vedem ce mai zic si ceilalti, sa mai asteptam o zi

sultana spunea...

p.s. georgia, negru

Simona spunea...

Evident, din multe lipse (de timp mai ales, dar si de inspiratie momentana, ca ma confrunt cu niste mici obstacole pe plan bebelicesc pe care mi s-a concentrat energia creativa), n-am apucat sa imi dau si eu aportul. Zic eu ca e complicat daca povestea noastra pentru copii incepe direct concentrata pe 6 personaje deodata, desi toate sunt care mai de care mai simpatice... Eventual sa-i pastram pe toti dar sa-i introducem pe rand, sa nu se sperie nimeni de la inceput :-)))

sultana spunea...

asa zic si eu...iar pb timpului e general valabila, nu se asteapta nimeni la o comunicare fulger fiind vorba de... parinti, nu ?

Cristina's World spunea...

Pot sa iau si eu parte la acest proiect?

kid spunea...

pleaseee !!! trimite-mi pe kidrullz@gmail.com adresa de email sa-ti trimit invitatie...avem nevoie de refresh...ne-am cam poticnit in start :)